Al-Fatihah kepada Kupu-Kupu Syurga Dania Emelda Aqasha

Wednesday, August 24, 2011

nia mengingatkan eray pada fatini, anak yang comel, sihat, putih, bulu mata lentik, bijak, petah bercakap & kuat makan. semua orang pasti tertawan dengan keletah fatini. takkan eray lupa sampai bila-bila muka fatini & tingkah fatini.

sesungguhnya, Allah lebih menyayangi fatini. hanya dipinjamkan kepada kami semua selama 5 tahun sahaja. di sahkan menghidapi leukemia, pernah dapatkan rawatan, leukimia hilang seketika...datang kembali, FATAL...serangan terus ke otak dan akhirnya fatini telah dijemput Allah. pasti sekarang fatini sedang bergembira di syurga Allah...menjadi bidadari kecil yang sempurna.

pasti juga nia bersama fatini disana, sabarlah ibu nia. insyallah, pasti ada hikmah di balik semua ini. kala ini pasti tiada kata yang mampu membuat ibu nia hilang duka. eray doakan segala yang terbaik untuk ibu nia & keluarga. insyallah.

marilah sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah untuk bidadari kecil, Dania Emelda Aqasha semoga rohnya dicucuri rahmat Allah. damailah nia disana disamping Ya Rabb........

You Might Also Like

4 comments

  1. alfatihah buat Dania. tadi pon baru baca blog ibu dia. semoga ibu nia lebih tabah menghadapi dugaan dari Allah.

    btw, fatini sape eray?

    ReplyDelete
  2. :) fatini..anak cousin eray, tak selalu jumpe tp bile jumpe lekat dihati...cheeky sgt arwah fatini itu...memori paling kuat, bile dikapankan...ya Allah, suci sungguh wajah fatini

    ReplyDelete
  3. dahsyat nye orang yg emelkan pada emal arwah tu.. sampai mcm tu sekali? kenapa lah masih ada manusia mcm tu?

    al-fatihah untuk adik dania emelda..

    ReplyDelete
  4. subhanallah....macam-macam manusia pelik sekarang..harap2 die sedar lah satu mase nanti.....

    nway salam kenal mekchu.....

    ReplyDelete

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube