Harga ESP Shaklee: Paling Murah 2014

Monday, March 03, 2014

Kini kembali lagi. Promosi besar-besaran ESP. Harga ESP Shaklee bulan Mac 2014, pasti buat korang ternganga. Sebab harga yang diluar jangkaan dan kawalan. Harga ESP sebelum promosi adalah RM150 satu canister. Dan harga promosi HEBAT ini adalah RM*** (harga HEBAT tak boleh pamer di blog, kerana melanggar Rules & Regulatian Shaklee Malaysia). 

Mahu tahu harga dan dapatkan ESP? Boleh terus hubungi Suriya Majid di 016 773 1892 (Call/WhatsApp/SMS). Dengan pengumuman harga ESP menjunam, ini akan memberi 'mega impact' pada Set Shaklee yang ada ESP di dalamnya. Seperti:
ESP Shaklee adalah gandingan terbaik bagi semua masalah. Nak tambah susu, nak pekatkan susu, mahu kurus, nak kulit cantik, nak hilang stretch marks, nak baik gastrik, nak pulih ekzema dan macam-macam lagi. Jadi sangat rugi jika tidak dapatkan sekarang, sementara harga ESP Shaklee paling murah. Jangan nanti bila dah habis promosi baru nak tercari. Bertindak sekarang. 

Mengapa ESP Hebat Sangat?
Ini kerana ESP (Energizing Soy Protein) ini tinggi dengan protein lengkap. ESP adalah Non GMO, atau lebih mudah difahami ESP adalah serbuk soya yang tulen, kandungan soya tidak dicampurkan dengan bahan lain dan proses menjadikannya serbuk amat teliti. Ia seperti makan kacang soya yang selepas dituai. Bukan seperti makan tauhu, tempe atau air soya. Soya bentuk ini dah melalui proses yang mungkin telah mencemarkan kualiti soya sebenar.

energizing soy protein shaklee, kebaikan esp, kebaikan esp shaklee, faedah esp shaklee, ubat gastrik, ubat gastrik mujarab, rahsia kulit cantik, tips kulit cantik, set penyusuan shaklee, pil tambah susu, susu shaklee, susu soya shaklee

Soya ada kandungan protein yang tinggi. Dan protein amat diperlukan untuk menghasilkan sel-sel tubuh badan yang baru. Seperti kulit muka, tubuh badan mendapat protein yang cukup, parut di muka akan mudah hilang dan pudar. Berbanding dengan orang yang tak dapat cukup protein. Parut jerawat masih kekal kelihatan walaupun sudah lama. 

Tapi Saya Dah Makan Ayam dan Daging, Bukankah Itu Protein?
Ya betul, ayam dan daging adalah sumber protein. Tapi tanya semula pada diri, beli ayam tu di mana? Sebagai contoh di Tesco, ayam sudah pun diproses, duduk di dalam plastik, yang kita pun tak tahu dah berapa lama. Bawa balik rumah, basuh ayam, ayam lembik, dan warna darahnya pun dah bertukar hitam. Tah berapa lamalah duduk kat dalam peti sejuk Tesco. Di sini saja kita dah tahu yang ayam yang kita makan tadi kandungan protein nya telah dicemar.

Oleh sebab itu kena ambil makanan tambahan, untuk melengkapkan kandungan protein, ESP adalah yang paling baik.

ESP adalah umpama 'starter kit' yang baik dan lengkap bagi mereka yang ingin memulakan hidup sihat. Ketahui lebih lagi Faedah dan Khasiat ESP.

Jangan lupa, tawaran harga HEBAT hanya berlaku pada bulan Mac ini sahaja.

Dan PENJIMATAN YANG BERGANDA jika terus beli 6 canister ESP. Jimat RM324. Juga akan mendapat:
PERCUMA 1 canister ESP
PERCUMA Keahlian Shaklee (seumur hidup)
.....dan, BONUS TUNAI RM????

Mahu dapatkan ESP sekarang? Segera bertindak, hubungi Suriya Majid 016 773 1892. Sementara harga ESP Shaklee masih MENJUNAM!

nota: Pre Order juga dibenarkan.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube