Pencuci Muka Kulit Kombinasi Ini 100% Semulajadi & Bagus

Thursday, June 28, 2018

Agak sukar jadi pemilik kulit muka kombinasikan? Kalau dalam iklan banyak pencuci muka kulit kering, kulit berminyak dan macam-macam lagi lah.

Jarang sekali iklan pencuci muka kulit kombinasi.

Nah ini dia saya kongsikan di sini. Mudah-mudahan kawan-kawan yang ada kulit kombinasi macam saya dapatlah gunakan pencuci muka yang betul.

Tersalah pencuci muka boleh jadi masalah besar tau. Kulit jadi terlampau kering, tak pun jadi berminyak teruk sampai boleh buat goreng telur. Haru biru jadinya.



Luminious Gel Oil Pencuci Muka Kulit Kombinasi Terbaik


Inilah pencuci muka yang dicari-cari selama ini. Saya rasa kalau sekali anda guna mesti takkan cari yang lain dah sebab keberkesanannya sungguh terbukti di saat pertama kali lagi.

Selepas cucian, kulit akan terasa begitu bersih. Kulit terasa tegang, tapi bukan tegang yang tarik tau. Tegang yang rasa macam kulit muka tu jadi lagi muda.

Kulit pun kekal lembap walaupun sudah berjam-jam mencuci.

Buihnya sangat halus. Baunya pula 'natural', tak menyakitkan hidung. Pendek kata memang bikin saya jatuh cinta.

pencuci muka kulit kombinasi, sabun pencuci muka, pencuci muka kulit berminyak, pencuci muka jerawat, pencuci muka yang berkesan, pencuci muka hilangkan jerawat, pencuci muka berminyak, pencuci muka jerawat terbaik, pencuci muka menghilangkan jerawat, pencuci muka kulit sensitif, pencuci muka berjerawat

Kesan Selepas Guna 3 Bulan


Saya mula gunakannya di awal Mac tempoh hari. Kesan yang paling ketara, kulit muka saya jadi seimbang. Bahagian yang kering jadi lembap, dan bahagian yang berminyak tak keluarkan minyak yang banyak.

Pori-pori disekitar zon T pun sudah mengecil. 'Whitehead' pun sudah bersih, suka sangat bila tajam-tajam dah hilang.

Dan, satu lagi.....jeragat pun makin kurang dan menghilang. Tinggal yang pangkat nenek moyang jeragat je nak dihilangkan.

Tahan Lama dan Menjimatkan


Satu tiub Luminous Gel Oil ini bersaiz 125ml. Nampak macam sikit bukan? Tapi saya guna satu tiub sejak Mac lalu, isinya masih berat.

Tambah pula saya bukanlah guna seorang, suami pun guna sekali. Kulit dia jenis berminyak, jadi tak ada masalah nak guna sekali.

Harganya berapa? Inilah yang ditunggu-tunggu kan?

Satu tiub ini berharga RM197.50 jika bukan ahli Shaklee. Kalau ahli Shaklee harganya lebih menjimatkan, harganya kurang 20%.

Kalau nak beli macam mana?

Ok, kalau nak beli boleh WA saya di 0167731892. Nak beli guna harga ahli pun boleh, tapi adalah caranya...nanti saya cerita lagi.

Kalau nak beli terus secara online, boleh klik pada Beli Luminous Gel Oil dan ikuti arahan selanjutnya. Mudah saja.

Nak tanya apa-apa lagi tentang pencuci kulit muka kombinasi yang best ni? Jom WA saya. Lekas selamatkan kulit muka supaya cepat jadi cantik menawan.

Terima kasih.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube