5 Sebab Kenapa Supplement Shaklee Terbaik Di Malaysia, Patutlah Dah Wujud Sejak 1988 Lagi!

Friday, March 17, 2023

 Rupanya dah 35 tahun Shaklee bertapak kat Malaysia. Dan sampai sekarang masih ada yang kekal setia amalkan supplement terbaik di Malayia ni.

Shaklee berasal dari USA, telah tertubuh sejak tahun 1957 lagi. Ish ini sudah pangkat atuk nenek kita ni kan? Kalau satu-satu brand itu mampu bertahan selama ini, apa maksudnya? Sudah tentulah kerana ianya terbaik antara yang terbaik.

supplement terbaik di malaysia


5 Sebab Supplement Shaklee Terbaik di Malaysia

1. Telah Laburkan US$250 Juta

Ia satu jumlah yang sangat besar, tapi itulah yang Shaklee lakukan bagi memastikan produk keluarannya berkesan dan selamat untuk pengguna.

Maka tidaklah pelik jika pengguna sejak tahun 1957, masih mengamalkan Shaklee sehingga sekarang.

Bukan claim sembarang, Shaklee memang supplement terbaik di Malaysia.

2. Ujian Klinikal

Semua bahan-bahan dalam penghasilan suplement wajib menjalani ujian klinikal terlebih dahulu. Semua bahan-bahan akan dipastikan bebas dari logam berat, racun serangga dan beratus-ratus bahan cemar berbahaya yang lain. 

Shaklee memastikan semua produk Shaklee telah menjalani ujian klinikal sebelum ianya sampai ke tangan pengguna. Setelah Shaklee pastinya ia berkesan dan selamat barulah kami pengedar akan memasarkan kepada ‘market’. 

beli shaklee


3. Formulasi Sentiasa Diperbaharui

80,000 ujian klinik telah dijalankan. Jumlah ini mungkin telah bertambah sekarang, Shaklee tidak akan berhenti setakat itu sahaja. Dunia berubah, gaya hidup pun turut berubah.

Maka Shaklee sentiasa berusaha melakukan penambah baikan dan formulasi baru. Supaya supplementnya dapat membantu orang ramai menjalani hidup yang lebih sihat.

4. Produk 100% Selamat

Kita sebagai pengguna berhak untuk dapatkan supplement terbaik yang bebas dari segala bahan merbahaya. Elakkan membeli satu-satu supplement kerana mengikut trend, ini bahaya.

Pastikan dulu supplement itu bebas dari bahan kimia merbahaya seperti parabens, triclosan, phthalates, SLS (natrium lauryl sulfat), SLES (natrium lauryl eter sulfat (SLES), asid hidrolik, ammonia, MSG, pewarna tiruan, lemak trans dan pelbagai lagi bahan merbahaya yang lain.

Supplement Shaklee bebas dari sebarang bahan bahaya.

5.Terbukti Keberkesanannya Di Dalam Journal Penyelidikan Saintifik

Selamat jadi tak cukup, ianya perlukan terbukti berkesan. Testimoni boleh jadi pengakuan yang menyatakan produk berkesan, tapi tak cukup. Dan zaman sekarang ramai penjual memalsukan testimoni.

Shaklee telah membukti yang produknya berkesan melalui journal-journal penyelidikan saintifik. Bukan sahaja dari Shaklee sendiri, malah ada juga pihak ketiga yang menerbitkan journal tentang keberkesanan Shaklee.

Apa lagi yang anda perlukan untuk yakin bahawa Shaklee ini adalah supplement terbaik di Malaysia?

Segala maklumat telah saya tuliskan di sini, kini masanya untuk anda buat pilihan. 

Jika ada seorang yang mementingkan kualiti & keberkesanan, supplement Shaklee adalah pilihan yang tepat.

Oh ya, produk Shaklee juga ada pengesahan dari KKM dan telah mendapatkan sijil halal.

Bagaimana untuk dapatkannya?

Tekan saja link di bawah untuk berhubung langsung dengan saya:

http://www.wasap.my/60167731892

http://www.wasap.my/60167731892

http://www.wasap.my/60167731892


 



You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube