Nak Luka Czer Cepat Kering & Tak Nak Sakit Lama-lama? Cuba Ini

Friday, June 09, 2017

Tak apa yang paling diharapkan oleh mak yang kena czer, melainkan luka czer cepat kering. Dan juga tak mahu dalam kesakitan lama-lama.

Siapa yang pernah melalui czer mesti tahu betapa peritnya bukan?

Ini perkongsian Puan E;

“Aduhhh! Sakitnyaaa… Tak tertahan menanggung rasanya…”

Tangisku di dalam hati. Tak sangka begini rupa sakitnya bersalin czer.

Tak pernah ku sangka, ditakdirkan untuk bersalin secara czer. Maklumlah, aku ni jenis yang Allah bagi mudah. Mudah masa mengandung, mudah masa melahirkan. Takde alahan masa mengandung, masa bersalin pun sekejap je baby dah lahir. Takde nak kena berjam-jam dalam bilik bersalin.

Tapi, kali ni Allah bagi ujian. Baby terbelit tali pusat di leher, dan aku terus dikejarkan ke bilik pembedahan. Allahuakbar! Rasa nak luruh je jantung masa sign surat kebenaran tu. Dalam hati, memang doa banyak-banyak semoga Allah permudahkan urusan pembedahan nanti.

Selesai pembedahan, aku dihantar masuk ke wad. Mula-mula, memang tak rasa sakit. Mungkin disebabkan kesan ubat bius masih ada.

Derita mula menyinggah keesokan harinya…
sumber: http://theklappfamily.blogspot.my


Allah je yang tahu betapa sakitnya aku rasa masa tu. Vitamin dah makan – B-Complex, Vitamin C, Vitalea, ESP semua aku dah telan. Tapi masih rasa sakit. Sakit luka pembedahan, bertambah pulak dengan sakit rengat. Hampir menitis airmataku waktu tu. Dah makan ubat yang pihak hospital bagi, tapi tetap masih rasa sakit. Mahu je rasanya aku mintak lebih dari nurse, tapi tak tersuarakan..

Tiba-tiba aku teringat kawan-kawan yang pernah bersalin czer, diorang ambil Vivix selepas bersalin.
Cepat-cepat aku call suami, mintak bawakan Vivix ke hospital. Dan Alhamdulillah, it really works. Subhanallah. Aku tak tahu apa kuasa yang ada pada Vivix, tapi aku percaya semua itu tetap datang dari Allah. Allah bagi kesakitanku makin beransur kurang. Rengat pun dah hilang sama sekali. Luka pembedahan pun ok.

Esoknya, doktor benarkan aku pulang ke rumah.
 
Dan Vivix, tetap ku telan setiap hari.
 
Alhamdulillah, luka kering dan sembuh dalam masa lebih kurang 2 minggu je.
 
Dan, aku pun Allah bagi sihat cergas bertenaga, tak macam rupa orang bersalin czer pun."


Sudahlah tak disangka kena czer, tambah lagi kesan lepas czer tu teruk.

Sampai tak tertanggung sakitnya. Macam-macam vitamin dia dah ambil, tapi belum ada kesan. Ubat hospital pun dia ambil. Sakit tetap saja.

Akhirnya, Puan E buat keputusan untuk ambil Vivix. Sebab dah ramai juga mak-mak czer yang pulih cepat dengan Vivix.

Cepat Vivix bertindak. Sakit makin kurang, rengat pun hilang terus. Luka czer pun tak perit lagi.

Samalah seperti yang dialami oleh Puan A***** Omar, dia kongsikan pengalamannya dengan Vivix;


Hanya lima hari, puan ini dah rasa sihat sangat. Terkejut ibu czer lain, tengok dia jalan laju je.

Kalau luka tu tak kering lagi, berjalan pun tak larat tau! Perit.

Bila luka czer cepat kering, barulah badan rasa sihat macam biasa. Hilang rasa sakit.


Vivix pilihan paling tepat untuk ibu czer yang tak suka sakit lama-lama. Dan nak luka czer cepat kering.

Nak ambil pun mudah. Hanya satu sudu kecil je setiap hari.

Mahukan Vivix untuk berpantang? Jom hubungi saya segera;

Suriya Majid

Pengedar Vivix

SMS/WA;

0167731892

Emel;

eray2311@gmail.com 

 Tak nak hubungi? Boleh terus beli secara online dekat sini --> BELI VIVIX.




You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube