aku sudah KURUS

Wednesday, February 17, 2010

ya aku mau kurus, aku tertekan kalau org tego aku macam2 pasal shape aku lps bersalin. aku sgt sensitip bile org kate, "uiks badan ko x turun lagi ea...kan aku dh kate mmg x bley turun" huh aku rase nk pelangkok org yg bermulut jahat itu.

huh mmg aku akui berat badan aku mencecah almost 80kg mase mengandung ari2, dr berat asal aku 56kg jek gitu. huh kemain lagi die naik, nak kate aku makan bnyk xde le sgt...doc kate bnyk air dlm badan, yg uat aku makin konfius bile rayna kecik je dlm perut, lahir pun 2.61kg jek...pas2 siap air ketuban skit jek, huhu dh2 berat yg lain2 tuh ape...?? lemak kah?? aduuuuyaaaiii

mulut manusia nie mmg berbisa kan? 1st day aku naik keje lps pantang, mcm2 komen aku dpt. ada yg +ve & -ve. yg -ve tuh aku x larat nk dengo & layan. x terguris kah hati ko bile owg ckap "uiks peknen lagi kah" "nape x trun2 badan k0?" "pooh bear" adduuuuhhhh aku sgt sakit hati...trus aku emo jap..n lebih truk aku jd x konfident

mcm2 mende aku gugel pasal juzmate5 ler, premium beautiful ler.......hanya semata2 nk sejukkan hati aku yg terbakar. sape x nk kurus balik? aku pun nak.........cume jgn ler pressure aku. aku x leh nk diet sakan2, pasal aku susukan rayna...aku nk die dpt nutrisi yg sebaik mungkin...tu pasal sume mende sedap aku telan.

tp dlm mase yg same, aku nk jugak slim mcm dulu (huh x le slim mane pun..hehhe)..a ah slim cm dulu...aku berkira2 congak2....akhirnya aku beli premium beautiful tuh....(walaupun aku x yakin keberkesanannya) n aku cube pakai (huh habes separuh nafas aku mase mula2 pakai).

ya berat badan aku 67kg lps abes pantang......67kg tuh jugaklah aku setat pki premium beautiful...lebey kurang sebulan lebey aku pki......jeng jeng jeng....dh ade yg mula tego aku..."you look slimmer than before" "pesal mcm dh kurus nie" n mcm2 lagi komen yg menyenangkan hati aku.......tp mase tuh aku x moh perasan lebey2...aku nk scale dulu....

mmg mendebarkan mase nk scale berat badan aku, mcm2 aku bace mase nk scale...aku naik atas scale perlahan2 wallllaaaaaa 60kg sudah....alhamdulillah....lg 4 kg to loss more....aku x sangke menjadi aku pki premium beautiful nie.....jeans yg x bley pki ari2 aku sudah boleh pakai semula (saiz 29 inch yer) .....yeaaahhh (menjerit smbil melompat)

aku bukan nk kempen try ler gune premium beautiful (aku x jual pun yerr) cume aku nk share ape yg aku alami....so kepada yg de poblem same cm aku leh le try, insyallah berkesan :)

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube