Kebaikan Mealshake: Terbukti 100%

Mealshake semakin popular. Dan mendapat tempat di hati ibu-ibu yang sayangkan anak. Kebaikan Mealshake memang sukar disangkal lagi. Tapi masih ada ibu-ibu yang kurang yakin nak mencuba Mealshake nie.

Jadi saya nak kongsikan testimoni Mealshake, yang membuktikan Mealshake memang betul-betul berkesan. Lebih-lebih lagi pada anak-anak. Ini bukan rekaan, tapi jujur luahan ibu-ibu yang dah mencuba dan nampak kesan positif pada anak.

Kebaikan Mealshake Terbukti 100% Dengan Testimoni

Testimoni 1: Anak susah makan
[Azra Balqis Irdina] Bagus juga Mealshake nie ya, anak saya dulu tak nak makan. Bila nak makan mesti menyorok belakang pintu. Sekarang lepas bagi Mealshake, makan macam tak ingat dunia. Bila tak bagi makan Mealshake mesti marah. Sayur-sayur pun dia makan. Dulu paling benci kat sayur. Gembira hati saya tengok dia dah berselera. Pipi pun dah berisi.

Testimoni 2: Batuk Selsema
[Alyea Rahman] Baru bagi 2 kali Mealshake sejak dia selesema. Dan semalam dah kering hingus dia. Batuk pun dah tiada. Lyea tak bagi ubat langsung sebab anak memang tak suka makan ubat. Kene perang dulu untuk bagi dia ubat. Tapi tulah, terkejut saya tengok hidung dia dah kering. Cepat baik batuk dan selsema dia, tak sampai seminggu.

Testimoni 3: Sembelit Dan Susah Buang Air Besar
[Pn Husni] Lepas dikenalkan Mealshake, saya sangat-sangat nak cuba Mealshake untuk Akif. Sebab dalam Mealshake ada fiber lengkap. Bolehlah tolong melancarkan dan melawaskan perut budak kecik nie. Saya pun cuba. Alhamdulillah. Seminggu lepas cuba, dah nampak perbezaannya. Tiap-tiap hari nak membuang air besar. Dan bowel movemnet pun dah lancar. Perut dah tak buncit lagi. Mealshake yang dibeli macam tak cukup je, sebab rasa Vanilla French tu sedap. Saya pulak dulu nak minum susu sikit punya payah. Bila tambah Mealshake, satu gelas sekali minum je. Sedap! Boleh buat bekalan bulan puasa.

Testimoni 4: Serangan Asthma
[Pn Lia] Saya teruskan bagi Mealshake, masuk hari yang ketiga, anak saya Irfan dah tak demam dan batuk-batuk. Asthma/lelah dia terus hilang. Irfan kembali aktif, lebih aktif dari biasanya. Dan makan pun mudah...nak saje. Jika tak, dulu bila kena astma attck, dah baik pun susah dan tak nak makan. Minum susu saje. Risau ummi.

Testimoni 5: Deman Panas Teruk (Sebulan Dengan Antibiotik)
[Pn Cda] Doktor bagi anak antibiotik untuk dimakan selama sebulan. Masuk minggu kedua, saya tengok anak semakin kurus dan tak berselera makan dan minum. Turun berat sampai nenek kat kampung pun terkejut. Kulit jadi kasar. Dan anak jadi sensitif, senang menangis dan nampak tak bertenaga. Dalam tempoh yang sama saya hentikan antibiotik dan tukar kepada Mealshake. Dalam masa dua hari dah nampak kesannya. Anak dah mula ke dapur untuk cari makan. Selera makan bertambah. Syukur, alhamdulillah. Lpeas tu anak juga makin aktif, tak mudah meragam. Sekarang lepas sebulan, badannya dah makin berisi. Kulit pun makin halus dan sekata.

testimoni mealshake, anak tak nak makan, sembelit, lelah, anak ada asthma, anak demam, batuk dan selsema


Tak perlu lagi saya kata apa-apa tentang kebaikan Mealshake nie. Ibu-ibu sendiri dah kongsikan pengalaman mereka merasai kebaikan Mealshake. Saya juga seorang ibu, saya yakin ibu-ibu yang sedang baca nie pun mahu yang terbaik untuk anak. Rasanya umum dah tahu tentang kesan jangka panjang ubat dan antibiotik. Doktor pakar kanak-kanak yang saya jumpa pun tak galakkan beri ubat batuk dan selsema. Apatah lagi antibiotik.

Bila ada peluang untuk memilih, pilihlah yang terbaik. Tak sampai RM100 pun. Dan setin Mealshake boleh bertahan hingga 3 bulan jika anak belum berusia 7 tahun. Janganlah hanya pentingkan gaya luaran anak. Baju & kasut branded. Tapi tentang kesihatan dan kecerdasan anak diambil mudah. Anak kan amanah Allah. Pinjaman semata-mata. Jadi berikanlah yang terbaik, selagi anak dipinjamkan. Jangan menyesal di kemudian hari.

Shaklee telah melancarkan promosi beli 6 percuma 1 Mealshake nie. Jadi ini bermakna harganya lebih istimewa dari biasa. Malah lebih murah dari harga ahli. Order sekarang untuk harga yang super HOT nie. Dapatkan sementara stok masih ada. Almaklumlah, Shaklee sekarang No 1 di hati orang-orang Malaysia.


0 comments:

Post Terkini