Vitamin E & Masalah Seks

Tuesday, June 12, 2012

sering kali bagi suami isteri yang agak lama berumah tangga akan mengalami masalah kedinginan terhadap seks. isteri atau suami menjadi kurang minat, disebabkan pelbagai perkara termasuk letih dengan urusan pejabat, penat mengurus keluarga dan juga stress.

masalah seks kedinginan ini adalah masalah besar dan mampu menjadi penyebab besar kepada perbalahan atau perceraian. insyaallah kualiti kehidupan seks yang baik mampu menjadi pengikat kasih sayang suami dan isteri.

vitamin E adalah penyelesaian kepada masalah seks yang dingin. apa yang vitamin E boleh buat:

Peranan Vitamin E kepada suami: 
Lebih tenaga (seksual) 
Ereksi yang lebih lama 
Lebih mudah terangsang 
Libido yang lebih kuat 
Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat 

Peranan Vitamin E kepada isteri: 
Lebih tenaga (seksual) 
Lebih mudah terangsang 
Libido yang lebih kuat 
Untuk menstabilkan hormon seks/ kewanitaan, terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi. 

insyaallah dengan pengambilan yang konsisten, masalah seks dingin akan dapat diselesaikan. makin tambah sayang suami dan isteri. untuk kesan yang double, boleh ambil bersama alfalfa.

alfalfa berfungsi sebagai membantu mengatasi rasa “sakit ketika bersama”, membantu atasi masalah keputihan, haid yang tidak teratur, senggugut dan membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti kacip fatimah).

gabungan Vitamin E & Alfalfa akan memberikan kepuasan kepada suami dan isteri. hubungan suami isteri pun akan bertambah erat, macam zaman honeymoon dulu. vitamin E & Alfalfa didatangkan dalam satu set iaitu SET KASIH SAYANG. khas untuk suami & isteri, bersama akan mengalami pengalaman terhebat bersama-sama.



dapatkan sekarang, ada promosi khas bulan JUN sahaja!!!! 

call saya di 016 773 1892 @
emel di eray2311@gmail.com 

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube