Luka Kencing Manis Bernanah Teruk Baik Lepas Amalkan Ini

Tuesday, July 19, 2016

Assalamualaikum,

Seriau Eray tengok gambar kaki sebab luka kencing manis ni. Sampai nampak tulang. Cubalah bayangkan kalau mak kita sendiri yang kena? Mesti sedih sangat kan.


Ini pengalaman Yunk. Dia tak sanggup tengok luka maknya tak sembuh-sembuh. Terpaksa ulang alik hospital nak operate buang nanah. Berbulan dah sama je macam tu.

Anak mana tak sayangkan maknya. Akhirnya, Yunk beri maknya makan Vivix. Syukur sangat baru botol pertama. Luka yang nampak takde harapan nak baik, sekarang terkatup dan kering.


luka kencing manis, luka kencing manis cepat sembuh, kaki bernanah kencing manis, kaki nak kena potong, leg ulcers, leg ulcers diabetes, ubat kencing manis,

"Ni kaki mak Yunk...kencing manis dan darah tinggi yang sangat teruk. Tengok di luar elok ja...tapi nanah makan di dalam. Patutlah mak tak boleh jalan..dia kata kaki sakit sangat..pastu selalu kerap demam. 

Pi hospital doktor suruh buat operation untuk buang nanah tu. Berbulan-bulan jugak nak sembuh. Bila luka nak hampir sembuh, ada nanah lagi. Buat operation lagi. 

Kira pergi hospital tu sampai nurse doktor kenal. Bila luka hampir sembuh, lubang luka tu tak nak katup. Pastu berair ja. Macam-macam kasi makan, mahal..murah.

Akhirnya Yunk cuba kasi Vivix Shaklee. Alhamdulillah luka mak nampak kering je, lama-lama luka tu tutup sepenuhnya. Mak bagitahu sakit belakang dia dah kurang.

Seronok dengar, baru 1 botol Vivix. Now on the way botol yang kedua."

luka kencing manis, luka kencing manis cepat sembuh, kaki bernanah kencing manis, kaki nak kena potong, leg ulcers, leg ulcers diabetes, ubat kencing manis,

Vivix Shaklee bukanlah ubat. Tapi ia adalah NUTRISI baik dan lengkap yang membantu sembuhkan luka kencing manis SEGERA.

Luka ini kalau tak sembuh segera. Silap-silap doktor terpaksa potong kaki untuk menyelamatkan nyawa.

Vivix adalah ikhtiar TERBAIK buat pesakit yang alami luka kencing manis teruk.

Apa Itu Vivix Shaklee?


Ia adalah supplemen antioksidan dalam bentuk minuman. Warnanya merah pekat. Rasanya pula manis, masam dan sedikit kelat.

Vivix ini dihasilkan setelah bertahun penyelidikan dilakukan oleh saintis-saintis Shaklee. 

Bukan hanya menggunakan tumbuhan yang kaya dengan resveratrol dan polifenol. Proses menghasilkannya juga dikaji secara terperinci.

Supaya khasiat dan nutrisi tumbuhan ini kekal dan dapat dinikmati oleh mereka yang memerlukan.

Hasil kajian saintis Shaklee, bahan utama di dalam Vivix menjadi rujukan lebih dari 2000 'research publications


Bagaimana Vivix Membantu Pesakit Kencing Manis?


1- Luka Segera Sembuh


Apabila seseorang menghidapi kencing manis, tahap sel tubuh badan akan menurun.

Pengambilan Vivix yang mengandungi resveratrol dan polifenol ini akan meningkatkan kembali kesihatan sel. Ia juga meransang badan untuk hasilkan sel-sel baru yang lebih sihat.

Kesan paling ketara, luka kencing manis akan segera kering dan tertutup.

2- Meningkatkan Sensitivi Insulin


Insulin yang tidak bertindakbalas atau kurang bertindakbalas adalah penyebab utama kencing manis. Vivix akan mengembalikan fungsi insulin yang sebenarnya.

Gula dalam darah dapat dikawal dan ditukarkan menjadi tenaga. Tahap gula yang tinggi sebelum ini akan menurun dan menjadi stabil.

3- Semakin Bertenaga


Kegagalan insulin menukarkan glukos kepada tenaga menjadikan pesakit kencing manis sering letih dan penat. 

Peningkatan fungsi insulin secara tidak langsung menjadikan pesakit semakin bertenaga. Dengan ini pesakit dapat menangani kencing manis dengan lebih baik. Atau mungkin saja pesakit akan bebas kencing manis selamanya?

Sekiranya ada diantara orang yang anda sayang sedang mengalami derita akibat luka kencing manis. Cubalah ikhtiar dengan Vivix Shaklee.

Usah tunggu sampai doktor kata "Kaki mak puan dah tak dapat lagi diselamatkan". Masa itu, mahu menangis air mata darah pun tiada guna.

Anda boleh SMS/WA 0167731892 untuk dapatkan maklumat lanjut dan membuat pembelian Vivix. Bertindaklah SEGERA.

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube