Surirumah SPM Buat Income Dari Rumah, Hadiahkan Hilux Buat Suami

Thursday, June 02, 2016

Assalamualaikum,

Hanya dengan income dari rumah, serorang surirumah ini berjaya hadiahkan TOYOTA HILUX buat suami tercinta. Beliau hanyalah surirumah lepasan SPM.

Siapa kata nak mula bisnes, kena ada ilmu perniagaan. Hanya dengan SPM, kini income dari rumahnya sudah pun 5 angka. Beliau hanya buat bisnes SHAKLEE dari RUMAH.

Oleh itu, jika anda seorang surirumah. Mahu jana income atau side income. Mahu bantu suami dan keluarga. Inilah bisnes yang PALING SESUAI.

100% hanya dilakukan dari rumah. Bukan itu saja, anda juga TAK PERLU simpan stok. Atau berkejaran keluar ke pejabat pos untuk poskan barang customer.

4 Langkah Mudah Buat Income Dari Rumah Bisnes Shaklee

1- Join Keahlian
Ini syarat utama, WAJIB jadi Pengedar Bebas Shaklee sebelum mula berniaga. Hanya serendah RM65.00 untuk keahlian seumur hidup. TAK PERLU renew dan MAINTAIN point untuk aktifkan keahlian.

Modal yang sangat minima bukan? 

2- Kenali Produk Shaklee
Kenal dan pilih produk mana satu yang anda nak fokus. Shaklee ada pelbagai rangkaian produk. Anda boleh cuba sendiri.

Atau jika belum berkemampuan, kenali Shaklee melalui mereka yang dah rasai kebaikannya.

Ada banyak bahan rujukan di Internet. Lebih mudah lagi, dalam group FB Family iReach kami berlambak-lambak info tentang produk. Hanya buka FB, baca dan catat.

3- Mulakan Perkongsian
Anda mesti ada FB kan? Kalau tak pun IG. Kedua medium ini boleh digunakan untuk kongsikan kebaikan Shaklee.

Tak perlu susah-susah buka kedai kan? Gunakan apa yang anda ada sekarang.

Cara nak buat perkongsian dengan lebih berkesan juga akan diajarkan. Pendek kata sangat MUDAH. Hanya guna jari sahaja.

4- Ulang Sampai Berjaya
Tak pernah dalam sejarah buat sekali dah berjaya. Anda mesti komited dan bersedia untuk ULANG apa yang dilakukan sampai BERJAYA.

Jangan takut untuk bermimpi. Bila Allah SWT berikan ilham, itu tanda yang anda mampu mencapainya. Anda mampu jana income dari rumah dan bantu suami.

Bersama-sama untuk majukan ekonomi keluarga. Pasti anda ada impian nak hantar anak-anak ke sekolah yang baik. Mahu bercuti. Mahu berbakti pada ibu ayah selagi ada.

Semuanya ini boleh dicapai. Kalau surirumah SPM ini dah berjaya, kenapa anda tidak bukan?

Bisnes Shaklee menyediakan platform TERBAIK buat surirumah seperti anda jana income sendiri. Tanpa perlu anda keluar ke pejabat atau berjumpa pelanggan. Tak perlu tinggalkan anak pada jagaan orang lain.

Boleh terus lakukan semua kerja rumah. Dalam masa yang sama, anda sudahpun ada income yang stabil dengan Shaklee.

Anda sendiri boleh dengar perkongsian dari hati seorang surirumah, Mamareen.




Kasihan melihat suami bekerja teruk. Sampai 12 jam sehari. Beliau tak sanggup terus melihat tanpa berbuat apa-apa. Kerana itulah beliau bertekad nak bantu suami.

Sesuatu mesti dilakukan! Tergerak hati nak cuba produk Shaklee masa hamilkan anak kembar. Apabila dah mencuba sendiri dan rasai kebaikan Shaklee. Terus saja beliau serius untuk berbisnes.

Hasil dari bersungguh-sungguh dan FOKUS. Akhirnya, beliau berjaya. 5 angka income dari rumah, hanya dari rumah. Hebat bukan?

Cerita ini juga boleh berlaku kepada anda. Asalkan anda bersedia untuk BERMULA. Pokok yang besar pun bermula dengan benih yang kecil. 

Jika sudah terdetik dihati nak mulakan perjalanan HEBAT ini. Jangan bertangguh. Anda boleh hubungi Eray di 016 773 1892 untuk mula mendaftar menjadi ahli Shaklee.

Seterusnya, bersedia untuk terima income dari rumah. Latihan dan bimbingan disediakan, juga 100% secara online. Usah tunggu lagi, kerana itu hanya melambatkan KEJAYAAN!

You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube