Ubat Kencing Manis KHAS Untuk Yang Tak Nak Potong Kaki

Tuesday, November 11, 2014

Ubat kencing manis untuk elak potong kaki?

Potong kaki bak mimpi ngeri. Yelah siapalah nak hilang kaki? Ubat kencing manis khas untuk yang tak nak potong kaki? Ada ke? Wujud ke ubat begini...?

Kalau di tanya doktor hospital kerajaan mahupun swasta. Memang jawapannya tak ada ubat yang boleh elak kaki dari kena potong.

ubat kencing manis, rawat kencing manis, potong kaki kencing manis, pesakit kencing manis, tips turunkan kencing manis, elak kencing manis


Habis tu? Tak kan lah begini pengakhiran kaki yang dah banyak berjasa. Gara-gara diri tak menjaga kesihatan, wajar ke untuk redha saja kaki dipotong?

Hampir mustahil untuk redha terus. Bayangkan kita hulurkan dua batang kaki atas meja bedah. Lepas beberapa jam. Kaki yang elok tinggal satu je. Satu lagi, dah kena potong. Sanggupkah?

Teringat kat arwah Pak Ngah. Baik orangnya, suka buat lawak hantu telur. Sampai sekarang teringat muka dia yang nampak bengis, tapi suka buat kiteorang ketawa.

Bukan niat nak menakutkan. Tapi arwah meninggal sebab terlampau terkejut dan sedih. Bila doktor bagitahu yang kakinya nak kena potong.

Mula-mula doktor kata kena potong jari je. Jadi arwah pun agak lega. Tak silap dua batang jari kaki dia kena potong.

Lepas tu dia balik rumah. Makan ubat kencing manis yang doktor bagi. Biasalah lepas dah operate kena follow up dengan doktor kan. Hah masa tulah doktor kata kaki dia pulak nak kena potong.

Saraf dekat kaki dah rosak teruk. Disebabkan paras gula yang terlampau tinggi dalam badan. Bacaan kencing manis terlalu tinggi.

Ada kami pergi melawat lepas jari dia kena operate. Masa ni dia dah tak buat-buat lawak dah. Yang ada muka sugul dan sedih. Dia kata tak nak kaki kena potong.

Mungkin dek terlampau sedih dan stress. Dan memang ajal dia dah sampai. Arwah meninggal sebelum sempat kaki dia kena potong. Ya kaki dia selamat, tapi.........

Allah swt lebih sayangkan dia.

Nak undur masa memang takkan terjadi. Oleh sebab itulah saya nak kongsikan sesuatu yang mungkin boleh selamatkan kaki dari dipotong.

Kaki yang luka teruk dan saraf yang dah tak berfungsi dengan baik, dengan izin-Nya. Dapat kembali pulih. Luka makin baik. Daging yang dah luruh sebab prosedur cuci luka tu pun dapat tumbuh balik.

Boleh tengok gambar di bawah ni. Oh sebelum tengok gambar ini mungkin agak meloyakan bagi sesetengah orang. Yang tak mampu nak tengok, boleh scroll laju-laju ke bawah.

ubat kencing manis, rawat kencing manis, potong kaki kencing manis, pesakit kencing manis, tips turunkan kencing manis, elak kencing manis
 ubat kencing manis, rawat kencing manis, potong kaki kencing manis, pesakit kencing manis, tips turunkan kencing manis, elak kencing manis

Yang dah tengok, boleh nampak kan luka teruk sebab kencing manis tu makin ok. Dari dah nampak tulang. Daging kat kaki tu tumbuh balik.

Apa yang diaorang ambil?

Mereka ikhtiar dengan Vivix Shaklee. Vivix ni dibuat dari tumbuh-tumbuhan yang kaya dengan anti oksidan. Dan ia adalah satu-satunya supplemen yang mampu tembusi DNA. Dan ia mampu membantu rawat luka dan saraf yang dah rosak kerana kencing manis.

Boleh baca di webmd.com tentang kaitan antioksidan dan manfaatnya atas kencing manis.

Dalam Vivix juga ada satu kandungan, namanya resveratrol. Ia dapat membantu mengurangkan kencing manis dan juga kesan kencing manis. Boleh baca di wrha.mb.ca untuk baca kajian yang dah dibuat ke atas resveratrol dan kencing manis.

Kaki bukan macam kuku. Dah kena potong boleh tumbuh balik. Sekali tu jelah Allah SWT bagi pinjam kat kita. Selagi boleh ikhtiar, kita cuba. Selamatkan kaki dari kena potong.

Bukan mudah nak sesuaikan diri dengan keadaan diri yang hilang sebelah kaki. Ya betul boleh pakai kaki palsu. Tapi bukan mudah. Kaki kena potong nak kena sembuh luka dulu.

Lepas tu ada fisio yang mungkin berbulan. Kalau dah ok, baru boleh pakai kaki palsu.

Kalau tak kenalah guna kerusi roda. Jika kerja yang dibuat sebelum ni gunakan kudrat kaki, macam mana nak kembali kerja kalau kaki dah takde sebelah. Dapat pula majikan yang kejam, mungkin kena pecat terus.

Kesian isteri dan anak-anak yang baru nak kenal dunia. 

Jika anda  benar-benar nak selamatkan kaki dari dipotong, tapi masih ragu-ragu nak cuba Vivix Shaklee. Bolehlah hubungi saya, Suriya di 016 773 1892. Insyaallah saya akan cuba berikan sebanyak mungkin maklumat mengenai kencing manis dan Vivix Shaklee.

Anda boleh mencuba Vivix sebagai alternatif kepada ubat kencing manis yang sedia ada.

Dan jika anda mahu terus membeli Vivix Shaklee, boleh klik sini http://bit.ly/1uZGvK6 untuk membuat pembelian.


You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube