Harga Vivix Shaklee Eksklusif Untuk Peminat Vivix

Sunday, July 06, 2014

Bulan Julai adalah 'Pesta Vivix'. Berdesup dan menderu orang order Vivix. Kalau dah cinta, tak kisah pun berapa harga Vivix Shaklee. Peminat setia Vivix pasti akan bayar.

Tapi rugilah kalau dah selalu ambil, tapi masih beli dengan harga RM475. Sedangkan ada cara nak dapat harga yang lebih menggiurkan dari itu.

2 Cara Dapatkan Harga Vivix Shaklee Menggiurkan


1. Anda beli 2 botol Vivix Shaklee dengan saya. Secara automatik anda dapat keahlian Shaklee secara PERCUMA. Dan yang lebih menggembirakan lagi. Ada BONUS TUNAI menanti anda bulan hadapan.

atau

2. Anda join keahlian Shaklee, hanya dengan membayar RM65. Anda layak untuk dapatkan keahlian SEUMUR HIDUP. Dan anda boleh terus nikmati harga Vivix Shaklee yang hebat. Jika anda tahu berapakah harganya, pasti anda akan 1000 kali jatuh cinta dengan Vivix Shaklee.

harga vivix shaklee, shaklee vivix review, shaklee vivix side effects, cara mengatasi diabetis, mencegah diabetis, penawar angin ahmar, cara menurunkan darah tinggi, harga vivix shaklee, vivix shaklee diabetic, ubat sakit sendi, ubat diabetis, vivix testimonials, shaklee vivix testimonials, testimoni vivix shaklee, kebaikan vivix shaklee, kelebihan vivix shaklee, sembuhkan diabetis, petua awet muda, harga vivix shaklee, vivix shaklee diabetic, ubat sakit sendi, ubat diabetis, vivix testimonials, shaklee vivix testimonials, testimoni vivix shaklee, kebaikan vivix shaklee, kelebihan vivix shaklee, sembuhkan diabetis, petua awet muda, petua cantik ayu raudah, merawat SLE, menurunkan risiko kencing manis, tonik awet muda, membaiki DNA, vivix kanser, punca kanser, rawatan kanser, testimoni vivix, Vivix Testimonials, Vivix shaklee Testimonials

Jadi anda hanya perlu buat pilihan.

Apa Yang Buat Vivix Nie Hebat?
Kalau anda sememangnya penggemar Vivix Shaklee, tentulah anda tahu kan?

Tapi saya akan kongsikan juga, sebab saya rasa bersalah kalau masih ada orang yang tidak tahu tentang kebaikan Vivix. Dan apa yang Vivix boleh bantu untuk 'improve' kualiti kesihatan anda.

Berikut kebaikan Vivix:
  1. Menstabilkan bacaan gula dalam darah bagi pesakit kencing manis
  2. Peluang untuk selamatkan kaki dari dipotong akibat diabetis
  3. Mengurangkan sinus atau resdung
  4. Meningkatkan fungsi dan kesihatan jantung, khas untuk penghidap penyakit jantung
  5. Bantu memulihkan pesakit strok
  6. Mengurangkan gejala vertigo
  7. Membantu membina sel-sel badan yang lebih sihat dan cantik
  8. Kembali lebih sihat lepas serangan angin ahmar
  9. Mengawal sel-sel badan dari radikal bebas atau pencemaran yang boleh mengakibatkan penyakit seperti kanser
  10. Khas untuk wanita yang sudah menopause, atasi masalah kering dan merasa lebih muda
  11. Khas untuk ibu ayah anda supaya mereka lebih sihat
  12. Kulit yang cantik
  13. Dan pastinya awet muda, kelihatan muda dari usia sebenar

Insyaallah, jika kita usaha pasti ada hasilnya.

Samalah juga dengan ikhtiar kita untuk hidup lebih sihat dengan Vivix.

Atau, bantu ibu ayah kita yang sudah lanjut usia. Dan kalau kita tanyakan khabar mereka, jawapannya pasti membuatkan kita risau.

Sudahlah duduk berjauhan, sebulan sekali pun susah nak jumpa. Apa kata cuba bekalkan Vivix untuk ibu ayah. Mungkin kalau anda call mereka lepas ni, jawapan mereka cukup membuatkan anda senyum. Dan tak perlu risau. Tapi jangan pula dah bagi Vivix terus tak balik jumpa ibu ayah, hahahaha.

Batang tubuh kita ini hanya pinjaman Allah. Jagalah elok-elok. Syukuri dan jagalah kesihatan. Masa Allah beri pada kita, cantik elok tubuh badan. Takkan nak pulang dalam keaadaan tidak sempurna. Akibat dari kerosakan yang kita sendiri lakukan. Seperti tak jaga makan, tak jaga kesihatan.

Setiap penyakit ada penyembuhnya.

Maka berusahalah, insyallah...

Jika anda mahu tahu lebih lagi tentang Vivix atau mahu tahu cara dapatkan harga Vivix Shaklee yang eksklusif, anda bebas hubungi saya pada bila-bila masa. Boleh hubungi saya, Suriya di 016 773 1892.

Anda juga boleh terus membeli Vivix dengan klik pada ikon di bawah:

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5b5e6cc50cefa5e9f1f5ca272b136475



You Might Also Like

0 comments

WeLoveSusuIbu On FB

WeLoveSusuIbu Instagram

Nuffnang

WeLoveSusuIbu Youtube